תוכנית מב"ט למשפחות

משפחה בוחרת טוב התוכנית היחידה מסוגה בארץ, המעניקה למשתתפיה את כל המפתחות הקריטיים - פיזיים ומנטליים, למיצוי פוטנציאל המשפחה ובעיקר הילדים, תחת קורת גג אחת. הזדמנות בלתי רגילה לממש אחריותנו כהורים, בבחירת אורח חיים שיאפשר לילדינו להגשים את עצמם, בהתאם לבחירות האישיות ויכולות המשפחה. התוכנית ממועברת בסדרת מפגשים אינטראקטיביים וליווי מקצועי תוך כדי המפגשים ואחריהם וכך מאפשרת הטמעה מיטבית.

קרא עוד

האם יש נתיב בטוח בזרם החיים הסוער?

כולנו מבקשים לעצמנו ולמשפחתנו איכות חיים טובה, אושר והגשמה עצמית,- האם יש בידינו את התוכנית העדכנית וכלי הניווט המתאימים כדי להגיע לשם? ההרצאה יוצאת מתמונה המוכרת לכולנו - מאפייני העולם המודרני, תגלוש לאתגרים הטמונים בו וחושפת אותנו להשלכות המגוונות של נתיב החיים הסוער על איכות חיינו. בהמשך, מצביעה על כיוונים עיקריים שנוכל לקדם בחיי היומיום בפשטות, ללא תיאוריות מסובכות וללא מחויבות משתקת

קרא עוד

עקרונות הבסיס לניווט מיטבי בזרם החיים סוער

4 מפגשים שיספיקו כדי להעלות אתכם על נתיב חדש ובטוח יותר. תוכנית ה Jump start - כוללת מפגש פתיחה ו 4 מפגשים אינטראקטיביים וחשוב מכל - ליווי ותמיכה מקצועית בין המפגשים במהלך חודשיים. התוכנית היחידה מסוגה בארץ, המעניקה למשתתפיה את כל המפתחות הקריטיים - פיזיים ומנטליים, למיצוי פוטנציאל המשפחה ובעיקר הילדים, תחת קורת גג אחת. הזדמנות בלתי רגילה לממש אחריותנו כהורים, בבחירת אורח חיים שיאפשר לילדינו להגשים את עצמם, בהתאם לבחירות האישיות ויכולות המשפחה

קרא עוד

תוכנית מב"ט בארגון

תוכנית מב"ט בארגון תוכנית מב"ט בארגון - משפחה בוחרת ארגון טוב, היא תכנית חדשה, יחידה מסוגה בארץ, המעניקה לעובדי הארגון תחת קורת גג אחת, את כל המפתחות הקריטיים בדרך למיצוי מיטבי של פוטנציאל העובד ומשפחתו. הזדמנות בלתי רגילה לעשות שינוי ממשי ועמוק בתחושת העובד ובמחוברות שלו לארגון דרך למידה משמעותית, הנוגעת לו ולמשפחתו. התוכנית ממועברת בסדרת מפגשים אינטראקטיביים וליווי מקצועי תוך כדי המפגשים ואחריהם וכך מאפשרת הטמעה מיטבית.

קרא עוד

הרצאת חשיפה לתוכנית מב"ט

מב״ט - משפחה בוחרת טוב ההרצאה תיפתח צוהר להזדמנות משמעותית וחוויתית לממש את אחריותכם כהורים ולעשות את המיטב עבור ילדכם. חשיפה לתוכנית שנועדה לאפשר לכם, לקחת את הבית והמשפחה למקום בריא בדרך מאפשרת, במודעות, בגובה עיניים וחשוב מכל - שביל שכולו בחירה שלכם. ההרצאה בת שעה וחצי וכוללת כמובן גם זמן לשאלות. * מתכונת מיוחדת לארגונים - תותאם בהתאם לצרכי הארגון.

קרא עוד